Jestem absolwentką Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego na kierunku Logopedia. Posiadam przygotowanie pedagogiczne. Interesuję się tematyką z zakresu logopedii dziecięcej, neurologopedii, a także dysleksji. Zarówno studia, jak i odbyte podczas ich trwania praktyki zawodowe pozwoliły mi na wykorzystanie i praktykowanie zdobytej wiedzy z zakresu profilaktyki, diagnozy i terapii logopedycznej. Miałam okazję pracować nie tylko z dziećmi z zaburzeniami mowy, ale również i dziećmi z zespołem Downa czy spektrum autyzmu.
Ukończyłam szkolenia m.in. z: rehabilitacji głosu – terapii zaburzeń czynności głosowych, diagnostyki i terapii zaburzeń przetwarzania słuchowego metodą Neuroflow ATS, innowacyjnych metod elektrostymulacji w logopedii, terapii miofunkcjonalnej w zaburzeniach układu orofacjalnego, metody werbo-tonalnej – programowania rozwoju fonologicznego, a także kinesiotapingu logopedycznego. Pragnę stale się szkolić i poznawać wszelkie innowacje po to, aby nieustannie urozmaicać prowadzone przeze mnie zajęcia (wykorzystując przy tym specjalistyczną wiedzę).
Janusz Korczak uważał, że „Nie takie ważne, żeby człowiek dużo wiedział, ale żeby dobrze wiedział, nie żeby umiał na pamięć, a żeby rozumiał, nie żeby go wszystko troszkę obchodziło, a żeby go coś naprawdę zajmowało” z czym w pełni się zgadzam. Chcę zatem pokazać dzieciom, że nauka oraz terapia nie muszę być nudne, żmudne i schematyczne. Chcę, by wiedziały, że wiedzę i nowe umiejętności można zdobywać przede wszystkim poprzez zabawę i pasję.
W wolnych chwilach lubię praktykować jogę oraz spędzać czas z najbliższymi.